فروشگاه اینترنتی با کلاس

فروشگاه اینترنتی با کلاس

فروشگاه اینترنتی با کلاس

فروشگاه اینترنتی با کلاس

فروشگاه اینترنتی با کلاس

مزایای سلامت سیب سبز

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۹ ق.ظ

مزایای سلامت سیب سبز


گرگینه اسمیت سبز اپل (Green Necton Greens) سیب های مختلف از استرالیا در سال 1868 است. نام این خانم از یک زن به نام ماریا آن اسمیت، که آن را از طریق جمع آوری تصادفی به دست آورد. فکر می کنم این محصول از سیب های هویج اروپایی و سیب های خانگی ساخته شده است. این در نیوزیلند گسترده شد و در سال 1935 توسط گارسیا آویلی به بریتانیا معرفی شد. در بخش هایی از کانادا، خوشمزه سبز نامیده می شود، در مقایسه با خوشمزه خوشمزه قرمز، نام انگلیسی سیب قرمز است. در این مقاله ما مشتاق صحبت در مورد سیب سبز هستیم. ما امیدواریم که این موضوع توجه شما را به عزیزان جلب کند.

مزایای سلامت سیب سبز

1 - رطوبت و از بین بردن استفراغ و خوردگی. 2. این نوشیدنی محبوب میوه درمان اسهال خونین است. 3. آب پرتقال مخلوط با انار برای تقویت معده و درمان اسهال و زنگ قلب. 4. یکی از خواص سیب سبز این است که خمیر این میوه باعث اسهال، استفراغ و درد و غم می شود. مربا شکوفه 5 سیب برای ضعف معده و افزایش جنسی مفید است. 6. این میوه برای کسانی که گرما دارند بسیار مفید است. برعکس، مردم سرد باید سیب های شیرین بخورند. این میوه برای درمان نقرس و بیماری های عصبی در گذشته مورد استفاده قرار گرفته است.
خواص سیب سبز برای تاریکی در اطراف چشم

هاله تاریک و گرد و غبار همراه با پف در اطراف چشم شما نشانه پیری پوست شما است. گفته شده است که مصرف آب موضعی سیب های تازه همراه با مصرف خوراکی تاثیر مثبتی بر این تغییرات ناخوشایند دارد.
علت و معلول درمان تاریکی اطراف چشم ارثی نوزاد و کودکان چیست؟
خواص سیب سبز برای سم زدایی بدن

آب سبز الی حاوی مقدار زیادی فیبر است، بنابراین کبد، کلیه و سیستم گوارش را از سموم و مواد مضر پاک می کند. همچنین فیبر به شما توانایی خلاص شدن از مشکلات یبوست را می دهد. محتوای بالای فیبر در آب این میوه باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان روده می شود.
خواص سیب سبز برای شوره سر

رب، که با برگ های سبز و پوست ساخته شده است، برای از بین بردن شوره سر معجزه می کند. شما باید از این خمیر به عنوان یک شامپو استفاده کنید. آب سیب سبز نیز همان اثر را دارد اگر شما به طور منظم پوست خود را ماساژ دهید.
خواص سبز اپل برای بیماری های قلبی عروقی

با مصرف سیب سبز و سایر غذاهای غنی از فلاونوئیدها، خطر بیماری قلبی عروقی تا 35٪ کاهش می یابد. مطالعات نشان داده است که زنان هر دو نوع سیب قرمز و سبز هر روز خطر ابتلا به حمله قلبی را از 13٪ به 22٪ کاهش می دهند، زیرا این میوه همچنین توانایی کاهش سطح کلسترول بد را دارد.



  • صفدر مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی